zaterdag 10 januari 2009

de dooi 2009

de dooi zet in,thanks,zodat er weer hard gewerkt kan worden aan mijn "ciel"
het week,end doorgebracht bij mijn zoon,Izaak.Hij woont sinds 2 jaar in een woonvorm te Terwijde,Leidsche rijn.betekent hard aanpoten,qua verzorging en bijvoeden.Het eten uit een gaarkeuken is niet echt smakelijk,daarbij maakt Izaak de bereiding van een maaltijd niet mee,af en toe proeven,de geuren,een stukje uit het vuistje en een moeder aan het fornuis,zijn heimwee naar weleer,toen hij nog thuis woonde en de maaltijd een heel belangrijke aktiviteit was.half maart is nu de geplande opleveringsdatum.na 14 maanden uit tassen leven was hels en de laatste bekende loodjes.Een scheiding veranderd veel ,wel zeer tevreden over mijn besluit,de wietstok,te verlaten.absoluut niet tevreden over zijn gedrag tegenover mij. ik kan fluiten naar mijn emotionele boedel ,daarbij reageert die man niet op brieven van de advocaat en leeft hij er al weer lustig op los met een valse lach schepsel,die al tijdens ons huwelijk in de picture was.ik moet leven van 700 Euro per maand en dat al 14 maanden ,resulteerd in schulden en veel zorg,je kunt het nog niet afsluiten en dan het wrange gevoel van zijn wraak ,spullen van mij gecinfisceerd en doorverkocht.de laatste 2 jaren waren een hel,leven met een Zombie ,ik ben destijds met mezelf getrouwd ,ik kan mezelf niet afvragen :wat bezielde ik??het antwoord is er nog steeds niet.valse voorwendsels zijnersijds !!
voor nu stop ik ,die Zombie heefteen godsvermogen en 2 schepen op zijn naam ,nog vermogen op een bank enz.WELTERUSTEN.

Geen opmerkingen: