zondag 11 januari 2009

mijn rondhollende gedachten

gedachtenspinsels,rondhollemde gedachten,ze zijn moeilijk beheersbaar.
het mediteren ,de ademshalingsoefeningen ten spijt.
mijn eerste tehuisjaren bij de nonnen,ik moet me gaan verbinden
mijn biologische moeder(24) ,afstandsmoeder!!zij was van zeer goede huize en o zo christelijk,raakt ze zwanger van een 40 jarige getrouwde kinderloze jood,
die in auschwitsz zijn ouders,zusjes en broertje heeft verloren .
gisteravond en vanacht paniek,de angst om de angst.
mijn angst is instorten
.De onrechtvaardigheid in de wereld ,de hoogmoedigheid van mensen,de arrogantie,het willen bezitten(bezit is ergenis!!quote :cora)de kortzichtigheid,de zekerheid waar iedereen naarstig naar op zoek is,neem van mij aan ,Die Zekerheid bestaat niet!!binnen een fractie van een seconde is je leven totaal verwoest ik denk niet dat ik hoef in te vullen ,door wat!!denk aan beroertes-oorlogen-echtscheiding-je GEZONDHEID.
proberen te slapen nu.

Geen opmerkingen: